نکات مهم سئو دسته بندی محصولات

نکات مهم سئو دسته بندی محصولات

 

یکی از مفاهیم مهمی که در آموزش سئو وردپرس با آن مواجه هستیم، سئو دسته بندی محصولات است که تاثیر فوق العاده زیادی بر بهینه سازی سایت دارد. دسته بندی محصولات برای فروشگاه های آنلاین نقش حیاتی دارد و باعث ایجاد رابط کاربری بهتری می شود.

مزایای سئو دسته بندی محصولات باعث شده است بسیاری از صاحبان وب سایت ها به دنبال جدیدترین روش ها برای اتخاد این تغییرات در آنلاین شاپ خود باشند.

اگر شما هم می خواهید ترافیک سایت خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری را به سوی فروشگاه اینترنتی خود جذب کنید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم به معرفی و شرح 8 راهکار مهم در سئو دسته بندی محصولات بپردازیم.

چرا دسته بندی محصولات سایت های فروشگاهی مهم هستند؟

دسته بندی محصولات کار ساده‌ای به نظر می رسد اما بسیاری از افراد که در حوزه سئو مشغول به کار هستند، هنوز با اهمیت این مفهوم آشنایی ندارند. دسته بندی در وردپرس نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است و برای انجام آن باید اصول خاصی را رعایت کنید.

پیش از اینکه وارد بحث معرفی تکنیک سئو انواع دسته بندی محصولات و نحوه اعمال آن ها در صفحات وب شویم، باید بدانیم اصلا چرا دسته بندی محصولات برای یک سایت مهم است؟ در واقع دسته بندی محصولات در وردپرس به هدف مدیریت بهتر محتوای سایت صورت می گیرد و به مدیران سایت دیدگاه جامع تری نسبت به محصولات خود ارائه می دهد.

علاوه بر این، دسته بندی سبب می شود موتورهای جستجو صفحات شما را سریع تر و راحت تر پردازش کنند؛ بنابراین به کارگیری این تکنیک های سئو سایت می تواند در رتبه گیری سایت شما موثر باشد.

اما مهم ترین مزیت دسته بندی محصولات این است که مشتریان دسترسی آسان تری به مطالب و محصولات شما خواهند داشت؛ در نتیجه منظم بودن سایت و اولویت بندی محصولات بر اساس فیلترهای مختلف کمک می کند تا افراد در زمان کمتری بتوانند کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند.

این کارکرد بیشتر با مفهوم تجربه کاربری وب سایت پیوند دارد و با صرفه جویی در وقت مخاطب، باعث می شود رضایت بیشتری از خرید کردن در سایت شما داشته باشند. این مسئله منجر می شود مشتریان برای خریدهای آینده نیز به سایت شما اطمینان کنند و حتی آن را به دیگران پیشنهاد دهند.

 

انواع دسته بندی محصولات

همانطور که گفته شد دسته بندی سایت باعث می شود دسترسی به بخش های مختلف سایت آسان تر شود و کاربران دچار سردرگمی نشوند. به طور کلی برای دسته بندی محصولات یک سایت دو مرحله وجود دارد:

1.صفحات دسته بندی دسته ها (CLP)

2.صفحات دسته بندی محصولات (PLP)

در فروشگاه های اینترنتی محصولات مختلفی وجود دارند که هر یک زیرمجموعه یکی از شاخه ها یا دسته ها قرار می گیرند؛ اما گاهی اوقات هر کدام از دسته ها خودشان ذیل دسته بندی گسترده تری تعریف می شوند.

به عنوان مثال اگر به دنبال خرید یک دستگاه موبایل سامسونگ هستید، می توانید آن را در دسته برند سامسونگ پیدا کنید. دسته سامسونگ زیر مجموعه دسته بزرگ تری با عنوان موبایل قرار دارد پس در دسته بندی های این سایت ما با یک دسته بندی دسته (CLP) و یک دسته بندی محصول (PLP) که همان موبایل سامسونگ است، مواجه هستیم؛ بنابراین در دسته بندی دسته ها، فهرستی از دسته ها را مشاهده می کنیم، اما در دسته بندی محصولات لیست کالاها را خواهیم دید.

درک تفاوت این دو نوع دسته بندی چه اهمیتی دارد؟ دسته بندی دسته ها به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز مشتری نیست، چرا که یک ساختار عام و کلی دارد و مخاطب با تعداد زیادی از محصولات مواجه می شود که تعدادی از آن ها ارتباطی با خواسته او ندارد.

مثلا زمانی که مشتری به یک موبایل سامسونگ نیاز دارد، سایت باید تمام موبایل ها با برندهایی غیر از سامسونگ را از نتیجه جستجو حذف کند. این کار به کمک دسته بندی محصولات صورت می گیرد. به عبارت دیگر هر چقدر دسته بندی محصولات ریزتر و جزئی تر باشند، نتایج دقیقی به کاربر نمایش داده خواهد شد که کاملا با محصول مد نظر او مطابقت دارند.

 

دسته بندی سایت اگرچه مفهومی جدید به شمار نمی رود، اما یک چالش اساسی برای کارشناسان دیجیتال مارکتینگ است.

در ادامه مهم ترین عناصر سئو دسته بندی محصولات را ذکر کرده ایم که رعایت آن ها کمک زیادی به افزایش بازدید سایت و رضایت کاربران خواهد کرد.

1- نوشتن محتوای جذاب برای دسته ها

زمانی که در صفحه محصولات چیزی به غیر از لینک محصول وجود ندارد، رتبه بندی سایت برای موتور جستجو دشوار می شود. به همین علت توصیه می شود در ذیل هر دسته یا محصول، مطلب جذابی را نیز اضافه کنید تا با بهبود سئو سایت به هدف رتبه گیری گوگل نزدیک تر شوید.

در رابطه با محصولات معمولا توضیحاتی راجع به تاریخچه آن محصول چندان جذاب به نظر نمی رسد. در عوض می توانید در مورد خصوصیات و ویژگی های محصول، نحوه ساخت آن، مواد به کار رفته، مدل های محبوب و موضوعاتی از این قبیل بنویسید. داشتن یک متن سئو شده و جالب در دسته بندی های محصولات کاربران را برای خرید آن محصول ترغیب می کند.

برای نوشتن محتوا زیر هر موضوع از دسته بندی سایت باید به حجم مطالب نیز توجه داشته باشید. اصولا طبق قواعد سئو دسته بندی محصولات، ۹۰ درصد از مطالبی که در توضیح یک محصول نوشته می شوند غیرضروری و زائد هستند و اغلب توسط مشتریان نیز مطالعه نمی شوند؛ بنابراین تمرکز خود را بر نوشتن محتوای مفید و اثرگذار در کمتر از ۱۰۰۰ کلمه بگذارید و از زیاده گویی بپرهیزید.

2- ساماندهی صحیح دسته بندی ها

برای ایجاد دسته بندی ها بهتر است از یک الگوی اولویت بندی صحیح پیروی کنید و عناوین زیرمجموعه را در عنوان مادر جایگذاری کنید. با انجام این کار پیوند خودکار زیر مجموعه های هر دسته بندی با سرفصل آن دسته همخوانی خواهد داشت؛ همچنین توصیه می شود در انتهای محتوای مربوط به هر محصول، محصولات مشابه با آن که در همان دسته بندی وجود دارند را به مشتری پیشنهاد کنید.

فهرست کردن این پیشنهادات می تواند به صورت خودکار انجام گیرد، اما در رابطه با برخی از محصولات امکان خطا نیز وجود دارد پس گاهی لازم است دسته بندی های پیشنهادی را به طور دستی تنظیم کنید.

 

3- لینک سازی داخلی صحیح برای دسته ها

استفاده از لینک های داخلی باعث دسترسی سریع تر مخاطب به محصولات می شود و از طرف دیگر در بهبود رتبه سایت نیز تاثیر دارد. فروشگاه های بزرگ می توانند صفحات مربوط به محصولات مشابه را به یکدیگر لینک دهند یا از لینک به محصولات محبوب و پرفروش کمک بگیرند. در اینصورت مدیران سایت ها می توانند با اشتراک گذاری رتبه سایت های داخلی خود در جهت بهبود سئو سایت تلاش کنند.

یکی از نکاتی که معمولا در دوره سئو فروشگاهی به بازاریابان دیجیتال گفته می شود این است که برای رتبه گیری سایت باید تعداد صفحات محصول را محدود نگه داشت. به این معنا که لازم نیست برای تمام محصولات موجود در سایت صفحه مجزایی را تعریف کنید زیرا تعداد صفحات زیاد منجر به پایین کشیدن رتبه کلی سایت می شود و هیچ کاربری فرصت بازدید از تمام آن ها را نخواهد داشت. بنابراین برای متعادل نگه داشتن بازدید صفحات وب، بهتر است با لینک دادن محصولات به یکدیگر، رتبه صفحات را در دسته های جزئی تر ادغام کنید.

4- استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long tail keyword) برای دسته ها

صفحه دسته بندی درواقع کلمات کلیدی اصلی وب سایت شما را تشکیل می دهد؛ بنابراین لازم است نسبت به انتخاب کلمات کلیدی خود دقت زیادی به خرج دهید. برای اینکه کلمات کلیدی مناسبی را برای معرفی محصولات خود پیدا کنید، خود را به جای مشتریان بگذارید تا متوجه شوید هنگامی که قصد خرید یک محصول را دارند با جستجوی چه عباراتی آن را در اینترنت می یابند.

این مسئله اهمیت زیادی در سئو دسته بندی محصولات دارد و باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد. اگرچه به نظر می رسد در چند سال اخیر کلمات کلیدی که کاربران استفاده می کنند دچار تغییر و تحولاتی شده است و امروزه افراد از عبارات طولانی تر یا به اصطلاح کلمات کلیدی لانگ تیل برای جستجو در گوگل کمک می گیرند؛ از همین رو گنجاندن لانگ تیل در عناوین دسته ها ایده خوبی برای بالا بردن رتبه سایت محسوب می شود.

5- استفاده از عناصر کاربردی برای راهنمایی کاربران

آنچه که در دسته بندی سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که محتوای خود را مختصر و مفید بنویسید. به خاطر داشته باشید توضیحاتی که در ذیل هر محصول درج می کنید باید مشتری را برای خریدی مطمئن راهنمایی کند بنابراین نیازی نیست مسائل خیلی جزئی را بیان کنید، بلکه صرفا تلاش کنید مطالب لازم درمورد محصول را توضیح دهید.

برای رعایت انسجام متن از اصول کلی سئو پیروی کنید و در کنار استفاده از کلمات کلیدی، سعی کنید به سوالاتی که ممکن است کاربران در حین خرید با آن ها مواجه شوند پاسخ دهید. علاوه بر این ایجاد بخش پرسش و پاسخ نیز زمینه خوبی را برای تعامل خریدار و فروشنده فراهم می کند و به مشتریان برای خرید کردن از سایت شما کمک خواهد کرد.

6- آدرسی دهی صحیح برای دسته ها

در این مرحله از سئو دسته بندی محصولات باید URL مناسبی برای صفحات دسته بندی بنویسید تا درک صفحات سایت شما برای موتور جستجو آسان تر شود. معمولا نوشتن URL خیلی کوتاه برای دسته بندی محصولات مشابه توصیه نمی شود به این دلیل که سبب دشوار شدن تحلیل ترافیک سایت برای موتور جستجو می گردد.

بنابراین با اینکه احتمال خطا در URLهای کوتاه کمتر است و تغییر دادن آن ها نیز راحت تر صورت می گیرد اما برای بهبود سئوی سایت پیشنهاد می شود از یک ساختار URL کامل استفاده کنید. این استراتژی سئو درصورتی که به درستی انجام گیرد شما را از تغییرات URL در آینده بی نیاز می کند و در عین حال نقش موثری در ارتقای رتبه سایت شما خواهد داشت.

7- نوشتن تگ h1 و تایتل

از جمله مفاهیم پایه ای که در مطالب آموزش سئو به آن پرداخته می شود بحث مربوط به H1 و عنوان محتوا است. آمارها نشان می دهد که گوگل درمواردی اقدام به بازنویسی عناوین سایت ها می کند و غالبا عنوان یا تایتل یک سایت را به H1 آن تغییر می دهد؛ به همین دلیل است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و فعالان حوزه سئو معمولا از یک عنوان برای H1 و تایتل استفاده می کنند.

 

به طور کلی می توان گفت ایجاد برچسب یا عناوین در متن باعث می شود شکل ظاهری سایت منظم تر به نظر رسیده و کاربران برای یافتن مطلب مورد نظر خود زمان کمتری را صرف کنند. اگر می خواهید احتمال بازنویسی شدن عنوان یا تایتل محتوای خود را کمتر کنید، پیشنهاد می کنیم از عناوین طولانی تر بهره بگیرید.

 یکی از مفاهیم مهمی که در آموزش سئو وردپرس با آن مواجه هستیم، سئو دسته بندی محصولات است که تاثیر فوق العاده زیادی بر بهینه سازی سایت دارد. دسته بندی محصولات برای فروشگاه های آنلاین نقش حیاتی دارد و باعث ایجاد رابط کاربری بهتری می شود.مزایای سئو دسته بندی محصولات باعث شده است بسیاری از صاحبان وب سایت ها به دنبال جدیدترین روش ها برای اتخاد این تغییرات در آنلاین شاپ خود باشند.اگر شما هم می خواهید ترافیک سایت خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری را به سوی فروشگاه اینترنتی خود جذب کنید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم به معرفی و شرح 8 راهکار مهم در سئو دسته بندی محصولات بپردازیم.چرا دسته بندی محصولات سایت های فروشگاهی مهم هستند؟دسته بندی محصولات کار ساده‌ای به نظر می رسد اما بسیاری از افراد که در حوزه سئو مشغول به کار هستند، هنوز با اهمیت این مفهوم آشنایی ندارند. دسته بندی در وردپرس نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است و برای انجام آن باید اصول خاصی را رعایت کنید.پیش از اینکه وارد بحث معرفی تکنیک سئو انواع دسته بندی محصولات و نحوه اعمال آن ها در صفحات وب شویم، باید بدانیم اصلا چرا دسته بندی محصولات برای یک سایت مهم است؟ در واقع دسته بندی محصولات در وردپرس به هدف مدیریت بهتر محتوای سایت صورت می گیرد و به مدیران سایت دیدگاه جامع تری نسبت به محصولات خود ارائه می دهد.علاوه بر این، دسته بندی سبب می شود موتورهای جستجو صفحات شما را سریع تر و راحت تر پردازش کنند؛ بنابراین به کارگیری این تکنیک های سئو سایت می تواند در رتبه گیری سایت شما موثر باشد.اما مهم ترین مزیت دسته بندی محصولات این است که مشتریان دسترسی آسان تری به مطالب و محصولات شما خواهند داشت؛ در نتیجه منظم بودن سایت و اولویت بندی محصولات بر اساس فیلترهای مختلف کمک می کند تا افراد در زمان کمتری بتوانند کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند.این کارکرد بیشتر با مفهوم تجربه کاربری وب سایت پیوند دارد و با صرفه جویی در وقت مخاطب، باعث می شود رضایت بیشتری از خرید کردن در سایت شما داشته باشند. این مسئله منجر می شود مشتریان برای خریدهای آینده نیز به سایت شما اطمینان کنند و حتی آن را به دیگران پیشنهاد دهند. انواع دسته بندی محصولاتهمانطور که گفته شد دسته بندی سایت باعث می شود دسترسی به بخش های مختلف سایت آسان تر شود و کاربران دچار سردرگمی نشوند. به طور کلی برای دسته بندی محصولات یک سایت دو مرحله وجود دارد:1.صفحات دسته بندی دسته ها (CLP)2.صفحات دسته بندی محصولات (PLP)در فروشگاه های اینترنتی محصولات مختلفی وجود دارند که هر یک زیرمجموعه یکی از شاخه ها یا دسته ها قرار می گیرند؛ اما گاهی اوقات هر کدام از دسته ها خودشان ذیل دسته بندی گسترده تری تعریف می شوند.به عنوان مثال اگر به دنبال خرید یک دستگاه موبایل سامسونگ هستید، می توانید آن را در دسته برند سامسونگ پیدا کنید. دسته سامسونگ زیر مجموعه دسته بزرگ تری با عنوان موبایل قرار دارد پس در دسته بندی های این سایت ما با یک دسته بندی دسته (CLP) و یک دسته بندی محصول (PLP) که همان موبایل سامسونگ است، مواجه هستیم؛ بنابراین در دسته بندی دسته ها، فهرستی از دسته ها را مشاهده می کنیم، اما در دسته بندی محصولات لیست کالاها را خواهیم دید.درک تفاوت این دو نوع دسته بندی چه اهمیتی دارد؟ دسته بندی دسته ها به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز مشتری نیست، چرا که یک ساختار عام و کلی دارد و مخاطب با تعداد زیادی از محصولات مواجه می شود که تعدادی از آن ها ارتباطی با خواسته او ندارد.مثلا زمانی که مشتری به یک موبایل سامسونگ نیاز دارد، سایت باید تمام موبایل ها با برندهایی غیر از سامسونگ را از نتیجه جستجو حذف کند. این کار به کمک دسته بندی محصولات صورت می گیرد. به عبارت دیگر هر چقدر دسته بندی محصولات ریزتر و جزئی تر باشند، نتایج دقیقی به کاربر نمایش داده خواهد شد که کاملا با محصول مد نظر او مطابقت دارند. دسته بندی سایت اگرچه مفهومی جدید به شمار نمی رود، اما یک چالش اساسی برای کارشناسان دیجیتال مارکتینگ است.در ادامه مهم ترین عناصر سئو دسته بندی محصولات را ذکر کرده ایم که رعایت آن ها کمک زیادی به افزایش بازدید سایت و رضایت کاربران خواهد کرد.1- نوشتن محتوای جذاب برای دسته هازمانی که در صفحه محصولات چیزی به غیر از لینک محصول وجود ندارد، رتبه بندی سایت برای موتور جستجو دشوار می شود. به همین علت توصیه می شود در ذیل هر دسته یا محصول، مطلب جذابی را نیز اضافه کنید تا با بهبود سئو سایت به هدف رتبه گیری گوگل نزدیک تر شوید.در رابطه با محصولات معمولا توضیحاتی راجع به تاریخچه آن محصول چندان جذاب به نظر نمی رسد. در عوض می توانید در مورد خصوصیات و ویژگی های محصول، نحوه ساخت آن، مواد به کار رفته، مدل های محبوب و موضوعاتی از این قبیل بنویسید. داشتن یک متن سئو شده و جالب در دسته بندی های محصولات کاربران را برای خرید آن محصول ترغیب می کند.برای نوشتن محتوا زیر هر موضوع از دسته بندی سایت باید به حجم مطالب نیز توجه داشته باشید. اصولا طبق قواعد سئو دسته بندی محصولات، ۹۰ درصد از مطالبی که در توضیح یک محصول نوشته می شوند غیرضروری و زائد هستند و اغلب توسط مشتریان نیز مطالعه نمی شوند؛ بنابراین تمرکز خود را بر نوشتن محتوای مفید و اثرگذار در کمتر از ۱۰۰۰ کلمه بگذارید و از زیاده گویی بپرهیزید.2- ساماندهی صحیح دسته بندی هابرای ایجاد دسته بندی ها بهتر است از یک الگوی اولویت بندی صحیح پیروی کنید و عناوین زیرمجموعه را در عنوان مادر جایگذاری کنید. با انجام این کار پیوند خودکار زیر مجموعه های هر دسته بندی با سرفصل آن دسته همخوانی خواهد داشت؛ همچنین توصیه می شود در انتهای محتوای مربوط به هر محصول، محصولات مشابه با آن که در همان دسته بندی وجود دارند را به مشتری پیشنهاد کنید.فهرست کردن این پیشنهادات می تواند به صورت خودکار انجام گیرد، اما در رابطه با برخی از محصولات امکان خطا نیز وجود دارد پس گاهی لازم است دسته بندی های پیشنهادی را به طور دستی تنظیم کنید. 3- لینک سازی داخلی صحیح برای دسته هااستفاده از لینک های داخلی باعث دسترسی سریع تر مخاطب به محصولات می شود و از طرف دیگر در بهبود رتبه سایت نیز تاثیر دارد. فروشگاه های بزرگ می توانند صفحات مربوط به محصولات مشابه را به یکدیگر لینک دهند یا از لینک به محصولات محبوب و پرفروش کمک بگیرند. در اینصورت مدیران سایت ها می توانند با اشتراک گذاری رتبه سایت های داخلی خود در جهت بهبود سئو سایت تلاش کنند.یکی از نکاتی که معمولا در دوره سئو فروشگاهی به بازاریابان دیجیتال گفته می شود این است که برای رتبه گیری سایت باید تعداد صفحات محصول را محدود نگه داشت. به این معنا که لازم نیست برای تمام محصولات موجود در سایت صفحه مجزایی را تعریف کنید زیرا تعداد صفحات زیاد منجر به پایین کشیدن رتبه کلی سایت می شود و هیچ کاربری فرصت بازدید از تمام آن ها را نخواهد داشت. بنابراین برای متعادل نگه داشتن بازدید صفحات وب، بهتر است با لینک دادن محصولات به یکدیگر، رتبه صفحات را در دسته های جزئی تر ادغام کنید.4- استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long tail keyword) برای دسته هاصفحه دسته بندی درواقع کلمات کلیدی اصلی وب سایت شما را تشکیل می دهد؛ بنابراین لازم است نسبت به انتخاب کلمات کلیدی خود دقت زیادی به خرج دهید. برای اینکه کلمات کلیدی مناسبی را برای معرفی محصولات خود پیدا کنید، خود را به جای مشتریان بگذارید تا متوجه شوید هنگامی که قصد خرید یک محصول را دارند با جستجوی چه عباراتی آن را در اینترنت می یابند.این مسئله اهمیت زیادی در سئو دسته بندی محصولات دارد و باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد. اگرچه به نظر می رسد در چند سال اخیر کلمات کلیدی که کاربران استفاده می کنند دچار تغییر و تحولاتی شده است و امروزه افراد از عبارات طولانی تر یا به اصطلاح کلمات کلیدی لانگ تیل برای جستجو در گوگل کمک می گیرند؛ از همین رو گنجاندن لانگ تیل در عناوین دسته ها ایده خوبی برای بالا بردن رتبه سایت محسوب می شود.5- استفاده از عناصر کاربردی برای راهنمایی کاربرانآنچه که در دسته بندی سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که محتوای خود را مختصر و مفید بنویسید. به خاطر داشته باشید توضیحاتی که در ذیل هر محصول درج می کنید باید مشتری را برای خریدی مطمئن راهنمایی کند بنابراین نیازی نیست مسائل خیلی جزئی را بیان کنید، بلکه صرفا تلاش کنید مطالب لازم درمورد محصول را توضیح دهید.برای رعایت انسجام متن از اصول کلی سئو پیروی کنید و در کنار استفاده از کلمات کلیدی، سعی کنید به سوالاتی که ممکن است کاربران در حین خرید با آن ها مواجه شوند پاسخ دهید. علاوه بر این ایجاد بخش پرسش و پاسخ نیز زمینه خوبی را برای تعامل خریدار و فروشنده فراهم می کند و به مشتریان برای خرید کردن از سایت شما کمک خواهد کرد.6- آدرسی دهی صحیح برای دسته هادر این مرحله از سئو دسته بندی محصولات باید URL مناسبی برای صفحات دسته بندی بنویسید تا درک صفحات سایت شما برای موتور جستجو آسان تر شود. معمولا نوشتن URL خیلی کوتاه برای دسته بندی محصولات مشابه توصیه نمی شود به این دلیل که سبب دشوار شدن تحلیل ترافیک سایت برای موتور جستجو می گردد.بنابراین با اینکه احتمال خطا در URLهای کوتاه کمتر است و تغییر دادن آن ها نیز راحت تر صورت می گیرد اما برای بهبود سئوی سایت پیشنهاد می شود از یک ساختار URL کامل استفاده کنید. این استراتژی سئو درصورتی که به درستی انجام گیرد شما را از تغییرات URL در آینده بی نیاز می کند و در عین حال نقش موثری در ارتقای رتبه سایت شما خواهد داشت.7- نوشتن تگ h1 و تایتلاز جمله مفاهیم پایه ای که در مطالب آموزش سئو به آن پرداخته می شود بحث مربوط به H1 و عنوان محتوا است. آمارها نشان می دهد که گوگل درمواردی اقدام به بازنویسی عناوین سایت ها می کند و غالبا عنوان یا تایتل یک سایت را به H1 آن تغییر می دهد؛ به همین دلیل است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و فعالان حوزه سئو معمولا از یک عنوان برای H1 و تایتل استفاده می کنند.به طور کلی می توان گفت ایجاد برچسب یا عناوین در متن باعث می شود شکل ظاهری سایت منظم تر به نظر رسیده و کاربران برای یافتن مطلب مورد نظر خود زمان کمتری را صرف کنند. اگر می خواهید احتمال بازنویسی شدن عنوان یا تایتل محتوای خود را کمتر کنید، پیشنهاد می کنیم از عناوین طولانی تر بهره بگیرید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: